Siirry pääsisältöön (Paina Enter)

Hallituksen valtuudet

Koronapandemiasta johtuen Tecnotree piti vuoden 2020 yhtiökokouksen normaalia myöhempänä ajankohtana 10.9.2020.

Hallituksella on kaksi 15.5.2019 pidetyn varsinaisen yhtiökokouksen antamaa voimassa olevaa valtuutusta.

1) Hallituksella on valtuutus päättää enintään 900.000.000 uuden osakkeen antamisesta ja/tai yhtiön hallussa olevien osakkeiden luovuttamisesta yhdessä tai useammassa erässä joko maksua vastaan tai maksutta. Valtuutus on voimassa viisi vuotta yhtiökokouksen päätöksestä lukien. Valtuutus kumoaa ylimääräisen yhtiökokouksen 14.9.2017 myöntämän valtuutuksen.

Hallitus ei ole käyttänyt tätä valtuutusta tilikauden aikana.

2) Hallituksella on valtuutus päättää enintään 100.000.000 uuden osakkeen antamisesta ja/tai yhtiön hallussa olevien osakkeiden luovuttamisesta yhdessä tai useammassa erässä joko maksua vastaan tai maksutta. Valtuutus on voimassa viisi vuotta yhtiökokouksen päätöksestä lukien. Valtuutus kumoaa varsinaisen yhtiökokouksen 30.5.2018 myöntämän antivaltuutuksen.

Hallitus on käyttänyt tätä valtuutusta 31.10.2019 seuraavasti:

Kannustinjärjestelmään liittyvien velvollisuuksien täyttämiseksi Tecnotreen hallitus päätti 14.5 miljoonan osakkeen maksuttomasta osakeannista Tecnotree Oyj:lle.

Tecnotree Oyj:n hallitus päätti 12.5 miljoonan osakkeen suunnatusta osakeannista toimitusjohtajalle.